Cursos de valencià del 1r quadrimestre de 2012-2013

L’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística informa de l’oferta formativa en valencià per al curs 2012-2013 adreçada al PAS i el PDI:

a) campus de Vera

– curs de nivell B2 (Intermedi), per al PAS i PDI, que introdueix l’alumnat en el llenguatge específic del seu àmbit (per al PAS, el llenguatge administratiu) i alhora continua la formació lingüística del nivell anterior (B1 o Elemental).

– curs de nivell C1 (Suficiència), per al PAS i PDI, en el qual es fa un treball específic d’expressió escrita i d’expressió oral sobre el llenguatge administratiu i sobre el llenguatge tècnic i científic.

– curs de nivell C2 (Superior), per al PAS i PDI, que aprofundeix en la formació lingüística general i en els llenguatges administratiu i cientificotècnic.

b) en línia i tutoritzat

– curs de nivell B2 (Intermedi), per a tota la comunitat universitària, que us permet treballar al vostre ritme i des de qualsevol lloc, amb el suport del tutor.

c) campus d’Alcoi

– curs de nivell B2 (Intermedi), per a tota la comunitat universitària.

d) campus de Gandia

– curs del nivell C1 (Superior), per a tots els col·lectius, a més dels grups conversa, les sessions de gramàtica i l’assessorament dels tècnics del Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (a l’edifici CRAI).

Matrícula en línia i informació específica:

Cursos de valencià per al primer quadrimestre del curs 2012-2013.

Termini: de l’1 al 10 de setembre de 2012.

Altres opcions de formació: Aula Virtual, autoaprenentatge al CAV, grups de conversa.

Més informació: apnl.cursos@upv.es