El dijous dia 15 de maig se celebrarà a l’Escola Tècnica Superior del Disseny el 2n Taller de Teatre impartit per la JOVE COMPANYIA D’ENTRENAMENT ACTORAL “TEATRE DE L’ABAST”.

Enllaç

El programa del taller serà:

9:45 h. mostra d’entrenament actoral de la JCEA al vestíbul de l’ETSED.

11:00 h. classe de TEATRE FÍSIC impartida pels membres de la JCEA, a l’aula N07.

El TEATRE FÍSIC se centra en el cos i en la veu de l’actor , en el tangible de la seua corporeïtat, treballant els seus ossos, les seues vísceres, els seus òrgans, els seus músculs i la seua pell . També en el control atlètic del seu cos, entrenant de forma empírica i científica.

12:30 h. classe de TEATRE BUTOH impartida pels membres de la JCEA, a l’aula N07.

L’Ankoku Butō (暗黒舞踏) conegut en occident simplement com Butoh és el nom utilitzat per referir-se a les tècniques de dansa i teatre creades en 1950 per Kazuo Ohno i Tatsumi Hijikata, que, commoguts pels fatídics bombardejos atòmics sobre Hiroshima i Nagasaki, comencen amb la recerca d’un nou cos, el cos de la postguerra.

Inscripció gratuïta.

Fes clic ací per a accedir al formulari en línia

Places limitades.

Es recomana acudir a les classes amb roba esportiva (sabatilles, xandall, samarreta i similars).

Organitza: Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny

Amb el suport del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.