Marta Agustí Alcalde, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria del Disseny (ETSED) de la Universitat Politècnica de València, ha guanyat el tercer premi del XVII Concurs Universitari de Narrativa Sambori, amb el treball Temps mut.

El primer premi l’ha aconseguit l’estudiant de la Universitat de València Joan Antoni Miguel i Darós, amb el treball Filtre València. I el segon premi ha sigut per a l’alumna de la UJI de Castelló Lourdes Frasquet Porta, amb el seu treball Tres ferides. A més, s’han concedit dos accèssits, que han recaigut enguany en els alumnes de la Universitat de València Arnau Barberà Beltran i Rebeca Ruiz Martínez.

En aquesta edició han participat 124 estudiants de les universitats valencianes, 77 dels quals eren de la UPV.

D’acord amb les bases de la convocatòria, aquest concurs, que organitza la Fundació Sambori en col·laboració amb les universitats públiques valencianes, està dotat amb 2.500 euros en premis (1.000 euros per al primer premi, 750 per al segon, i 500 per al tercer, a més de dos accèssits de 250 euros). El lliurament dels premis Sambori 2015 va tenir lloc el passat 23 de maig al campus de Burjassot de la Universitat de València.