La UPV col·labora un any més en el concurs universitari de narrativa curta en valencià. Pot participar-hi tot l’alumnat matriculat, el curs 2015-2016, en qualsevol de les titulacions de grau o màster

La Universitat Politècnica de València, amb la resta d’universitats públiques valencianes (UV, UA, UJI i UMH), col·labora un any més amb la Fundació Sambori en el concurs universitari de narrativa curta en valencià, Premi Sambori. Pot participar-hi tot l’alumnat matriculat durant el curs 2015-2016 en qualsevol de les titulacions de grau o màster de les universitats públiques valencianes.

En aquesta tretzena edició, el concurs té un primer premi dotat amb 1.000 euros, un segon amb una dotació de 700 euros i un tercer de 500 euros. A més, posat cas que el jurat decidisca atorgar accèssits, aquests estaran dotats amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció «Arc de Sant Martí», que edita la Fundació Sambori, i en el web de la mateixa Fundació. El termini de presentació dels treballs acaba el 28 de febrer de 2016.

Les obres han de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines (DIN-A4, escrites en lletra Arial cos 12 i amb 1’5 punts d’interlineat) i s’han de lliurar en paper i en format electrònic a la seu de la Fundació Sambori. Només s’hi podrà presentar una obra per autora o autor (l’autoria pot ser individual o col·lectiva), i aquesta haurà de ser original, inèdita, no premiada ni pendent de resolució en cap altre concurs. Les bases es poden consultar en l’enllaç que figura al peu de pàgina.

L’acte de lliurament dels XIII Premis Sambori tindrà lloc el dissabte 28 de maig del 2016 al Paranimf de la Universitat Politècnica de València